12/17/2009

Mono No Aware

Neden konuşmuyorsun Arnlin?
Biz sevgili değiliz çek ellerini.
Saçlarını başa al.
Eteğinin altında saklıyorsun onu biliyorum.
Edepsizliği mi?
Hayır o tırnaklarında.
Ben seni diyorum.

Bulutun tam yamacında, çamur kokulu bir çocuktun sen de.
sırtına baktım ve yüzünü çizdim
aynalara damlatarak şakaklarımı.

Diz boyunu geçmeyen bir suyla oyalanmayı seviyorsun. Şehvet dediğin şey bir akrebin intihar şekli. Yüzünün anlık kasılması, ona baktığımda hissedemediğim coşku, yastığına akıttığım yarı ağlamaklı kadın özüm, dudaklarıma sıkıştırıp kasıklarından seken bir söz dizilimi “seni seviyorum”.

İçimi acıtıyorsun. Gerçekten acıtıyorsun.

Suyun darbesi olmaz diyorsun akarken üstüme. Gittikçe doluyorsun kendini gözlerime, gözlerimden ellerime,ellerimden dilime, kar tanelerinin her defasında cama istemsizce yapışıp oradan süzülmeleri gibi. Kısa sürede sökülüyorsun karnıma çizdiğin şekillerden. Yana yatmış bir gemi enkazı gibisin sonunda yatağın kıyısında. Benim üstüme daha çok kar yağmaya başlıyor. Ayak parmaklarımdan boynuma uzanan binlerce kar gölgesi içimin derinliklerine uzanan binlerce tünel kazıyorlar. Hangisinde olduğumuzu hatırlamak bile istemiyorum , kirpiklerimden dökülen elma şekerleri tek tek saplanırken aşkı gümüşlediğim diri bir uçuğa. Uyuyorsun. Hiç uyanmamanı diliyorum ..

Uzağıma düşüyor bu sefer denizlerin uğultusu, ahenkli bir el hasreti sarıyor kalbimi. Kendini yaşatmakla öldüren bir hayatta olduğumu düşünüyorum.

Bileklerimi uzatıyorum size. Damarları kuzeye dolanır, tutmayın sakın.
Karıncaların kan akışı kadar aslanların büyük savaşı şimdi.
Ay da sizden güneşte sizden yanadır.
Sisli bir rıhtım karanlığı ayırın siz yine de
Gölgelerimin ışıkları olsun istemiyorum artık.
Kapılarımın renksiz çiçekleri.

Kusmuk kokusu sonunda bastırıyor bütün korkumuzu. Pencerelerden, avlulardan, evlerinden, sokaklarından ,adalarından tökezleyerek kaçışıyor bütün kahramanlık öyküleri.
Gözlerinizden biri gittikçe daha çok kısılıyor..

Ufuk çizgisini kaybediyorsunuz.

Aslanların melek kanatlarına tokadı
Bozarken bütün denklemlerinizi.

Hiç yorum yok: